VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe www.aale.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Aale Käsitöö OÜ (registrikood 10020268), asukohaga Pikk 16 Rakvere, Eesti Vabariik.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Ostu sooritamine

Kui olete enda jaoks sobiva toote välja valinud, siis leiate iga toote juurest nupu “Lisa korvi”. Peale nupule vajutamist ilmub kiri: “TOODE” lisati sinu ostukorvi.  Lisaks on juures nupp “Vaata ostukorvi”. Sinna peale vajutades saategi ostu sooritama minna. Peale nupule vajutamist suunatakse teid ostukorvi lehele, kus näete oma ostukorvi sisu ja hindasid. Lehe allosas on nupp “Mine maksma”, kus on võimalik ostu eest tasuda. Teid suunatakse järgnevale lehele, kus tuleb täita kontaktandmes, valida makse- ja tarneviisid ning tasuda ostu eest. Peale ostu eest tasumist ärge unustage panga lehel vajutada nupule “Tagasi kaupmehe juurde”

Makseviisid

Ostu eest on võimalik tasuda järgnevate pankadega:

  • Swedbank
  • SEB pank
  • Luminor
  • LHV
  • Coop pank

Erveldamine toimub eurodes (€). Makseid vahendab Maksekeskus AS.

Aale Käsitöö OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Aale Käsitöö OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Tarneviisid

Tarnimisvõimaluste jaoks pakume järnevaid variante:

  • SmartPost
  • Omiva
  • DPD pakiautomaat
  • DPD kuller

NB! Ostusummale lisandub ka transpodi tasu. Standard tarneaeg on 3-5 tööpäeva. Maksimaalne tarneaeg 14 päeva.

Tellimuse vormistamine

Aale Käsitöö OÜ tooteid saab osta läbi e-poe või külastades Viru Käsitöö Salongi.

E-poest kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt pangalingi kaudu, arvega või deebetkaardiga.

Kauba eest saab tasuda läbi pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) või kasutades pangakaarti (Visa ja MasterCard)

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Pangalinkide ja pangakaardi makseid vahendab ja pakub Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Kauba eest tasutakse eurodes.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Aale Käsitöö OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti siseselt SmartPost pakiautomaatidesse ja lihtpakina kliendi tarneaadressile. Väljaspoole Eestit saadetakse kaubad lihtpakkidena kliendi tarneaadressile.

Tarne hinnad:

Tarne SmartPost pakiautomaati: 5,50 eurot

Lihtpakk Eesti piires: 5,50 eurot

Tarne Euroopasse: 25 eurot

Tarne mujale, väljapoole Euroopat: 40 eurot

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tellitud kaup pannakse posti hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale ostusumma laekumist e-poe arvelduskontole.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul (klienti teavitatakse sellest ja soovi korral kantakse ostusumma kliendi kontole tagasi).

Ostjal on võimalus kaubale ka ise järgi tulla ning sel juhul puuduvad saatmiskulud. Kaubale saab järgi tulla aadressile Pikk 16, Rakvere, ent täpne kauba kättesaamise aeg tuleb varasemalt e-poega kokku leppida.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu:

kui ostjaks on juriidiline isik.

Kui klient on tellinud kauba pakiautomaati, aga pole pakile õigeaegselt järele läinud ning pakk on saadetud tagasi e-poe omanikule. Kliendil on võimalik kaup uuesti pakiautomaati tellida, tasudes paki tagastamisega ja uuesti saatmisega seotud kulud.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles peavad kirjas olema kliendi nimi, tellimuse number, tellimuse kuupäev ja tagastamise põhjus. Tagastamise avaldus saata e-posti aadressile: viru.kasitoo@mail.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile viru.kasitoo@mail.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile viru.kasitoo@mail.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.